lördag 31 oktober 2009

Happy Halloween!

Hoppas ni har en mysig halloween med mycket bus och godis.
Här visar jag förra årets spiderman pumpa och lite pynt utanför huset. I år blev det inte så mycket pynt. Tiden räckte inte till. Har gjort en pumpa med barnen, men det blev inte så snygg så den var inte mycket att visa.

Barnen var ute på Bus eller Godis runda förut ikväll, utklädda till 1 st Scream mördare och 1 st skelett. De var dock inte ute så länge, för oj vad det var kallt! Då hade jag ändå tvingat på dem lite extrakläder under dräkterna. Är det kanske tom lite snö på gång? Det hade varit mysigt.


Jag köpte några nya julgardiner i veckan. De är så himla fina, så nu vill jag bara att det ska bli jul så att jag får hänga upp dem. Myyyys!!! Köpte även en jättefin fransk hissgardin till Leons rum som är vit med sandfärgat tryck som jag hängde upp igår. Jag får gå in dit och njuta så länge. Vem vet, jag kanske tar fram kameran och visar er nån dag om ni är riktigt snälla.
Ha en fortsatt trevlig Halloween!!
Kram, Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar