onsdag 28 oktober 2009

Lugna favoriter

Som jag tidigare berättat är jag nu homeparty representant för
Jag har länge drömt om att öppna en egen inredningsbutik men inte haft möjlighet att göra det, så det här är ett jättebra alternativ. Det finns massor av fina produkter i sortimentet och jag tänkte visa några av mina favoriter här idag.



Vintage by Fé är en stor favorit hos mig. En sådan här underbart vacker klocka står på min önskelista i år. Det finns olika modeller och med flätade läderband till i olika färger.



Även ringarna ovan från Vintage by Fé är fantastiskt fina.
Me like! A lot!

Visst är väl de här pajformarna helt underbara!? Finns i färgerna betong, sky, bomull, lime, hallon, marin, honung, oliv, orange, lila, rosa, turkos och röd. De är ugnsfasta och tål diskmaskin & mikrougn. Jepp, lägger genast till önskelistan. Tur att jag har både födelsedag och jul att se fram emot. =)




...och lagom till min födelesdag, eller kanske sonens 8-årsdag som närmar sig med stormsteg hade det ju varit SÅ fint att ha det här fatet till tårtan eller kakorna. Visst är det fint med vit keramik!?



Vit. Käck. Söt!


Den här skylten köpte min vän Cissi och den blev superfin i hennes härliga tvättstuga. Bara tvättstugan är en saga i sig, men den här blev pricken över i!


Lisbeth Dahl ligger mig varmt om hjärtat och det här paraplyet är är ju så himla fint i modellen. Det är ju så trist med alla svarta paraplyer egentligen, så varför inte pigga upp en tråkig dag med ett cremefärgat i snygg design!

Om du är sugen på att vara värdinna på ett för ett homeparty med mig som representant för Nordljus så är du hjärtligt välkommen att höra av dig till mig! Jag håller mig främst till Ale kommun, Kungälv och Göteborg med omnejd.
andrumbloggen@hotmail.com

Ha det gott!
Kram,
Annica

1 kommentar:

  1. Jättefina saker! Tyvärr då så bor jag ju inte i Ale kommun med omnejd..

    SvaraRadera