lördag 3 oktober 2009

Kom och köp!

Nu har jag varit lite dålig på att uppdatera bloggen igen. Ursäkta för detta! Jag har nämligen haft lite mer att göra än vanligt, då jag har varit "mellan" arbeten ett tag. Men nu har jag fått arbetspraktik i min favoritbarnklädesbutik så där håller jag hus hela dagarna nu. Kika gärna in i webshopen hos Elvis & Elina och upptäck hur mycket fina kläder det finns där från 0-16 år. Eller besök butiken i Älvängen, ca 3 mil norr om Göteborg. Det är så roligt att jobba med barnkläder igen så det här känns jättebra! Märken som finns där är Diesel, Mexx, Esprit, Name it, Me too, Ticket 2 Heaven, Didriksons, Vingino mm.


En dag fotade jag mina pojkar i lite kläder från butiken för att lägga ut dessa i webshopen. Inte barnen alltså, bara kläderna. Lilleman var inte helnöjd med modellkarriären, så det resulterade bara i bilder på Leon. Här är ett smakprov ovan.

Jag har dessutom blivit homeparty representant för
så nu är det fullt upp. Men jättekul! Om du är sugen på att vara värdinna för ett sådant party i Göteborg, Kungälv eller Ale med omnejd så är du varmt välkommen att höra av dig till mig. Det man bör tänka på är att bjuda in minst 8 vänner och det ska finnas tillgång till en dator med internetuppkoppling under partyt. Maila mig på andrumbloggen@hotmail.com.


Nordljus är en butik med tillhörande webshop belägen i Njurunda utanför Sundsvall. Sortimentet består av ca 18oo produkter i mest den lantliga romantiska stilen, men det finns även fina saker till de som gillar andra stilar. Det finns allt möjligt i inredningsväg, massor av fina smycken, kläder, tyger, gardiner, delikatesser, ljus, tvålar.... Massor helt enkelt! Kika själv i webshopen! Du lär garanterat hitta något.
Ha en riktigt skön helg, nu ska jag mysa med mina barn.
Kram
~Annica~

2 kommentarer:

  1. Trevligt :-)/muminmamman

    SvaraRadera
  2. Mycket fint i butiken, tror jag fastnade mest för Nova star jeansen eller den lilla kånken! Min Mille har storlek 92.

    Anna
    design.ava@hotmail.com

    SvaraRadera