onsdag 24 juni 2009

Bland blommor och blad

Här kommer några bilder från mina föräldrars trädgård igen.

Ni som hängt med från min förra blogg har ju hälsat på där förr.






När vi skulle åka hem satt det en stor sådan här snuskis på bilens framruta.


Passade på att fota den underifrån också. Bra va?! Nu slipper ni undra hur de ser ut från det hållet. Ännu snuskigare visade det sig.


Den skyldige var såklart min far som satt dit den. Himla kul kille!
Vänta du!


Imorgon (torsdag 25 juni) firar jag och maken 15 år tillsammans. Dock endast 2 av dessa år som gifta. 14½ år av dessa som förlovade. Så ni som fortfarande väntar på ett frieri, det finns hopp!

Barnen är uthyrda på olika håll och vi ska fira den stora dagen på nåt mysigt och gott sätt. Det ser jag såklart fram emot. Så idag går pussarna och kramarna till käre maken!!

~Amor Vincit Omnia~

3 kommentarer:

  1. Hej
    Vilka fina bilder.Speciellt alla blommor.Gillar närbilder.
    Jag kommer tillbaka nån dag.
    Kul att du vill vara med i min tävling.Lycka till.Kram Heidi

    SvaraRadera
  2. Jag och min sambo har varit tillsammans i sexton år i år, och förlovade i nio. Men vem vet, vi kanske blir äkta makar en dag också! Man ska väl ha nåt roligt kvar ... Vilka härliga bilder från dina föräldrars trädgård! Jag har alltid undrat hur en sån där ser ut underifrån, nu fick jag svaret utan att behöva ta i en. /Jenny

    SvaraRadera