måndag 22 juni 2009

Midsommarbröllop

På midsommarafton vigdes min goda vän
Anna med sin Mathias.

Det var ett jättevackert bröllop med mycket känslor. Det fanns knappt ett öga torrt i kyrkan, inkl bland de mest macho besökarna. När solisten sjöng "Så vill stjärnorna" (urspr. Molly Sandén) och inte ens brudgummen kunde hålla sig, så fullkomligt rann tårarna längs kinderna.

Den ljuvliga buketten har Nina på Rallar-Rosen i Lerum gjort.

Nina var även tärna.



Visst är hon vacker?!


Det kom bara fem droppar regn när brudparet kom ut ur kyrkan.
Fem droppar för att ge lycka i äktenskapet.



Anna och Mathias med tärnan Nina och bestman Mikael



Anna och Mathias,
jag vill önska er all lycka till i äktenskapet!

Kraaam, Annica

6 kommentarer:

  1. Jösses, vad vackert! Fick nästan en tår i ögat jag med, såhär i efterskott bara av att se dina fina bilder. Och vilken jättevacker krans!! En sån måste jag binda nästa år ...Påminn mig! Kram! /Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Tack för titten, visst blir jag glad, såklart!
    Hoppas du tyckte om butiken också...
    Vilket vackert brudpar, och buketten var sååå fin.
    Ha det gott!
    Kram Annica.

    SvaraRadera
  3. Vilket underbart bröllop! Och vilken fin klänning ho hade bruden!! Och tur hade de med vädret och allt! Här har sommarvädret kommit sedan i går och jag njuter i fulla muggar :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. ooo sååå vackert!!

    Kramelikram
    ~~♥Millan ♥~~

    SvaraRadera
  5. Vissa påstår att det inte går att kommentera här... Får väl testa själv då. =)

    SvaraRadera
  6. Jag får tårar i ögonen när jag tänker tillbaka!! Anna var den underbaraste bruden som funnits!! Tack Annica för att du tagit så fina bilder! Själv fick jag äran att göra brudbukett och vara TÄRNA!! Hurra!! Och vilken fest som följde då....Jösses! Kram Nina.

    SvaraRadera