torsdag 18 juni 2009

Trevlig Midsommar!

Den här fina kransen har Nina på Rallar-Rosen gjort. En helt ljuvlig krans med långa fina band som hänger ner bak. Tänk vad lyxigt att ha en sådan imorgon!



Kransen tillhör Midsommarbruden Anna som hade kransen på sin möhippa förra veckan. Imorgon ska jag iväg och kika på vigseln och jag håller tummarna stenhårt för att solen vill visa sig och att vinden mojnar.
Anna och Mathias, jag önskar er en sagolik dag med massor av kärlek och glädje!
Och till er andra önskar jag en riktigt
TREVLIG MIDSOMMAR
med mycket sol, jordgubbar och dans runt midsommarstången!
Kram, Annica

3 kommentarer:

  1. Oj, fick hon lov att vara sååå vacker påsin möhippa?
    Själv såg jag ut som f-n själv, hahaha.

    Hoppas verkligen att det blir lite sol hos er då om ni ska på bröllop :-).Men vet du, det betyder tur om det regnar på ens bröllopsdag, ett lyckligt äktenskap...så det kanske inte gör något om vädret inte är det bästa :-).
    Önskar dig en härlig midsommar.
    Kraam
    Melinda

    SvaraRadera
  2. Trevlig midsommar till er också! Kramar från oss

    SvaraRadera
  3. Vilken vacker krans:)
    Hittade just hit till dig och kommer gärna tillbaka och hälsar på flera gånger:)
    kram Lallis

    SvaraRadera