fredag 8 maj 2009

Loppisfynd

Här kommer bilder på loppisfynden jag gjort. Den lilla byrån köpte jag i somras för 25 riksdaler. Då var den brun och hade andra beslag. Nu har jag äntligen målat och shabbat till den. Hittade små söta porslinsknoppar på Indiska som jag tycker passar fint till. Det är lite guld både i knopparna och i tapeten som annars går i pistage/mineral/aqua/ljuuuusturkos.

Spegeln med guldram fyndade jag för några kronor på skolans bazar.

En vacker dag ska jag måla fulgolvet vitt. *Längtar*



Den här tvättkorgen hittade jag på en annan loppis för ett par veckor sedan. Älskar den! En stor rejäl tvättkorg som först var naturfärgad. Den var ganska fin i färgen då också, men eftersom golvet antagligen inte blir vitt den här veckan heller, så fick korgen bli vit istället. Våra soffkuddar lyckades alltid hamna på golvet tidigare, men nu får de samsas i korgen tillsammans med några inredningstidningar när de inte håller sig i soffan där de egentligen ska vara. Alla nöjda!
Imorgon ska jag iväg på loppis igen. Ska bli så kul!!
Ha en trevlig helg!
Kram, Annica

1 kommentar:

  1. ... fiffigt att ha kuddarna i en korg, gillar modellen på byrån.

    SvaraRadera