söndag 3 maj 2009

Premiär!


Hej och välkommen till min nya blogg!
Jag höll tidigare till på en annan adress, men har nu bestämt mig för att bli en Blogger jag med. Besök gärna min gamla blogg om du är nyfiken på mig. Hoppas på mindre strul här. Jag kommer att skriva om lite allt möjligt, men mest om den dansk- franska lantliga inredningsstilen, trädgård, familjen, shopping och lite film.
Häromdán träffade jag min goa vän Anna i Lerum och tog en liten sväng till den fina blomsteraffären Rallarrosen. Butiken var fylld med våriga arrangemang, snittblommor och superfina krukor inköpta i Danmark. Men det som fångade min uppmärksamhet mest var Roberts Radio som de precis tagit in i sortimentet. Jag har bara sett bilder på nätet och i tidningar på dessa apparater innan, och visst var de så fina som jag trodde, om inte finare. Jag blev helt sjuuuuk! Den jag suktar mest efter är en i en blommig design av Cath Kidston. Den hade passat perfekt i mitt kök.

Rallarrosen hade tagit in radion i flera olika färger och priset ligger mellan 2000~3000 kr om du är intresserad av en (eller fler). Ibland vill man ju känna och klämma på produkten innan man slår till, så nu vet du vart du ska vända dig.
Kram och välkommen åter!
~Annica~

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Hej Annica. Vilken fin sida du har gjort. Härligt med alla bilder på vitsippor och din lille gullegris! Va go han är. Hoppas att allt e bra med er och roligt att du ville titta in i min blomsteraffär Rallar-rosen när du var på besök i Lerum. Om du blir för sugen på en radio så håller jag på den blommiga....ha ha!
    Kram Nina.

    SvaraRadera